Huisstijl

Wat is de identiteit van je organisatie? Is die formeel, informeel, persoonlijk, traditioneel, vernieuwend, …? Is dat zichtbaar in de correspondentie? En hoorbaar in (telefoon)gesprekken met je klanten en relaties?

Je uitstraling

Je organisatie heeft een imago. En daarbij hoort een stijl. Bij die stijl horen woorden. Gebruik die woorden en je onderscheidt je van je concurrenten.

Je taal is belangrijk voor de uitstraling van je organisatie. Net zo belangrijk als je logo en je visitekaartje. Woorden die aansluiten bij je identiteit laten zien dat je ‘echt’ bent. En ‘echtheid’ wekt vertrouwen. Laat je cliënten en relaties ‘horen en lezen’ waar je voor staat. Maak je organisatie herkenbaar, in woord en geschrift.

Advies, ontwerp en training

Taalpartners kijkt of je taal aansluit bij de identiteit van je organisatie. En ontwerpt je (nieuwe) huisstijl. Liefst samen met de afdeling marketing en communicatie.

En Taalpartners traint je medewerkers. Praktijkgericht. Zodat ze moeiteloos en consequent je huisstijl hanteren.

Voorbeelden van mogelijkheden

Neem contact op en ontdek wat Taalpartners voor je kan betekenen. Ook als je een andere communicatietraining in gedachten hebt. Of als een combinatie wilt maken met een schrijftraining. Elke training kan bovendien worden aangevuld met coaching.